Oldalak

2014. január 11., szombat

Ismét visszatértem.

Na sziasztok! :)
Először is sajnálom, hogy ilyen sokáig nem volt új rész, és semmi életjel. Elég sok dolgom volt, és nagyon semmi nem akart úgy alakulni, ahogy én szerettem volna. De megemésztettem veszteségemet, és most újra itt vagyok, köztetek :)
 Másodszor pedig, hogy kiengeszteljetek titeket új hátteret raktam be, és a zenék is megújultak. És figyelem! Most nem automatikusan vannak a zenék rajta. Ha nem akarod hallgatni őket, nem hallgatod, ha megszeretnéd hallgatni őket, akkor lenyitod a listát (zenepanel jobb felső sarkában vannak vízszintes vonalak, arra katt!), és kedvedre válogass.
Azért nem raktam automatikusra, mert természetesen nem várom el, hogy azt hallgassátok, ami kint van (persze eddig is meg lehetett állítani, aki esetleg nem akarta azokat hallgatni).
Ennyi lettem volna most, következő rész időpontját most sem tudom.
Köszönöm a figyelmet.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése