Oldalak

2014. május 11., vasárnap

Döntöttem

Sziasztok! <3
Meghoztam döntésemet, abba hagyom a másik blogomat (http://csont-nelkul.blogspot.hu/), és csak ezt folytatom. Egy, az időm nem engedi, kettő nem nagyon olvas senki, magamnak meg nem írogatom.
Lehet rosszul döntök, de hagyjuk is inkább..A lényeg, hogy abba hagyom annak az írását.
Aztán...Új design lett a blogon. Leváltottam a régi feketét, egy boldogabb, világosabb színre:) Zenéket még mindig nem raktam, nem is fogok szerintem, azt hallgattok, amit szerettek:) A designről oldalt szavazhattok, hogy mennyire tetszik.
Most hoztam egy részt, ami azt jelenti, hogy holnap elkezdem a következő írását, ami nem tudom mikorra lesz kész, mivel iskola lesz. Elég sűrű órarendem van, későn érek haza (gimi, bahh), szóval lehet lesz már Szombaton rész. Vagy esetleg még valamikor napközben, nem tudom.
Ennyi is lennék most, legyetek jók, további szép Vasárnapot, holnaptól pedig szép hetet, és kitartást a sulihoz.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése