Oldalak

2014. április 29., kedd

Egy 'felesleges' bejegyzés

Halihóóó! :) 
A napokban érkezik az új rész :) Minden helyre jött az életemben, talán még ennyire soha nem voltam boldog. A családom jól van, a barátaim a legjobbak a világon, és még a szerelem is kopogtat :) :3
Ó, tényleg, mielőtt el nem felejtem. Akik esetleg 8-osok, és felvételiztek, azoknak gratulálok, ha felvették, akit meg esetleg nem oda mehet, ahova szeretett volna, annak azt üzenem ne csüggedjen, megtalálja helyét az életben :) Ha nem is álmai iskolájában, de olyan helyre sodorja majd az élet, ahol jól meg lesz, és rettentően boldog lehet majd :)
Még egy nagyon fontos dolog! TÚL A 100000-en!!! ♥ Imádlak titeket ♥
Ennyit szerettem volna csak, és szerintem ennek a bejegyzésnek semmi értelme nem volt, de gratulálni szerettem volna azoknak, akik esetleg most felvételiztek :D
Egy zenével búcsúzok. Most ez a kedvenc zeném, gondolom érti mindenki, hogy miért is :3 Aki nem, az esetleg olvassa el magyar szöveggel ha érdekli :) Nagyon szép zene ♥
 Legyetek jók.

Alexa.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése