Oldalak

2013. szeptember 13., péntek

40.rész-Kicsim♥

-Felmegyek a szobámba.-álltam fel.
-Rendben van.-mosolygott anyu.
-Ha kell valami..Csak csengess.-imitáltam csengetést, mire anyu felnevetett lágy hangján.
-Azonnal.-cinikus. Hmm..Talán tőlem tanulta?! :D
Még mielőtt felléphettem volna az első lépcsőfokra azzal az indokkal, hogy felmegyek, megcsörrent zsebemben a telefon. SMS. Ádám :)
 "Gyere ki a házatok elé. Siess! :)♥"
Mondtam anyunak, hogy kilépek a ház elé, mert Ádám van itt. Kimentem hát. Ádám tök természetes volt, semmi furcsa, ami nyomós ok lett volna arra, hogy jöjjön.
-Hát te?-kérdeztem két csók között.
-Jöttem, hogy lássalak.-mosolygott rám édesen, én meg a vállába fúrtam a fejem.
-De jó nekem.-vigyorogtam.
-Meg hoztam is valamit..-kezdte, de még nem fejezte be a mondatát, már sikontgattam, és kicsiket szökkentem.
-Uuu, mit?-örültem meg, mint egy kis gyerek a Kinder tojásnak :)
-Csak egy kis apróság.-mondta mosolyogva, majd előhúzott a válltáskájából egy üveget. Coca-Cola.
Feliratos. Amint megláttam Ádám karjaiba borultam.
-De édes vaaagy.-pusziltam meg az arcát.
-Csak boltba voltam.-nevetett fel.
-De nekem hoztad. Tehát rám gondoltál.-toltam el magamtól.
-Igen, ez igaz.-bólintott, miközben a derekam köré fonta karjait, és közelebb húzott magához.-Folyton rád gondolok.-suttogta a sötétségben, mire a meghatottságtól szólalni sem tudtam. Csak közelebb hajoltam, és hosszas csókot nyomtam ajkára.
-Ilyenkor azt szokták mondani, hogy nekem is te jársz folyton a fejemben.-nevetett fel csókunk végén.
-Én máshogy jutalmaztalak meg.-nevettem fel én is.
-Hááát, elég gyér volt.-mondta, mire oldalba böktem.
-Héé!-vágtam szomorú fejet.
-Talán egy ráadás segít.-vigyorgott, mire ismét megcsókoltam. Egy feliratos Coca-Cola-ért?! Naná hogy! :D
Főleg ha olyan felirat van rajta, amilyen...:33
-Bejössz?-kérdeztem mosolyogva.
-Anyud?-húzta a száját.
-Gyere, na.-ragadtam meg kezeit, és befelé kezdtem húzni a házba.
-Csókolom.-köszönt Ádám, amikor bementünk a nappaliba.
-Szervusz Ádám, már hallottam rólad.-állt fel anyu a kanapéról.
-Remélem csupa jókat.-nézett rám Ádám mosolyogva, mire kicsit megszorítottam a kezét.
-Persze.-mondtam.
-Mi szél hozott erre?-kérdezte anyu.
-Ajándékot hoztam Launak.-mosolygott Ádám ismét rám.
-Ajándék? Hmm..-vette anyu szemügyre a kezemben lévő kis üveget.
-Egy feliratos Coca-Cola. Semmi komoly.-tartottam felé, hogy jobban szemügyre vehesse.
-Rendben van.-mosolyodott el anyu.
-Akkor felmegyünk.-mutattam felfelé.
-Rendben.-bólintott anyu, de láttam rajta, hogy nem nagyon akar rábólintani a dologra...

2 megjegyzés:

  1. De édes!!! :$ <3 *-* Olyan aranyos Ádám, wáá! :D (utóirat: jól vagyok, mielőtt még azt hinnéd megbolondultam. xdd) <3 Nagyon ügyiii vagy!! :D

    VálaszTörlés