Oldalak

2013. július 24., szerda

HOGYAN ÍROM A RÉSZEKET?/ EREDMÉNY HIRDETÉS

Halihóó! :)
Végre megérkeztem, mi?! :D
Hát ez is elérkezett..Első nyeremény játék kihirdetése.
Először egy kis rizsa..:D
Már így is jóval elhúztam a kommentelési lehetőséget. Így most hirtelen nem tudom pontosan mennyivel, de jóval többel mint szándékoztam. Megfogadtam, hogy nem leszek szőrös szívű..Ezért aki nem nyert, az is "kap valamit".
Méghozzá az eredményhirdetés után lévő részt neki is címezem.:)
Sajnos ennél többet nem tudok tenni, hiszen nincsen a nyetesek között. És ha eggyel elnéző lennék, akkor a többivel is kellene, az meg már nem verseny lenne..Remélem megértitek!
Aztán..Akinek van blogja, az az ez a bejegyzés alatti komikhoz írjon, linkelje a blogját, és én kirakom a saját bloglistához.:)
Beceneveket is írjatok majd kedves nyertesek komiba, persze a sajátotokat. Én írtam a képekhez beceneveket, úgy ahogy én ismerlek titeket, szerintem azok is jók lesznek, nem? :)
De persze ezt ti döntitek el.
Azt hiszem ennyi is..
És akkor a nyertesek.:)




*dobpergésssssss*



Beck Mirella (Myraa)



Elena Császár (Vuki)






Agii Borcsik (Gigiii)



Baradnai Bianka (Bia)

Gratulálok a nyerteseknek.:)


És akik komiztak de nem nyertek az nem más, mint...:

Fodor Menta

Gratulálok neked is, és köszönöm, hogy te is részt vettél a játékban.:)
Hát remélem mint ki s blogoló elég örömöt tudtam nektek szerezni. Hiszen én csak egy blogoló vagyok nagy álmokkal, és totál gépelésre állt kezekkel.:D
Ennyit tudtam tenni nektek, remélem tetszik a játék egy kicsit is.:)
Komikat várom szeretettel, ha tetszett a játék jelezzétek, és akkor lesz még több is.
Véleményeket is várok, hogy milyenek legyenek még.:)
Pacsii nektek.♥
Hamarosan kövi rész;))

1 megjegyzés:

  1. Ja igen! Azt kihagytam, hogy sokan arra szavaztatok, hogy kigondolom fejben..Ez részben igaz volt egy ideig rám, de már mostanság nem, mert régebben kigondoltam, aztán végül mindig mást írtam, ami jött..:D
    Szóval az már nem igaz rám, hogy kigondolom fejben.
    Csak ennyit akartam még. Pusszancs.♥

    VálaszTörlés