Oldalak

2013. július 10., szerda

KÉRDEZZ FELELEK!

Sziasztok kedves olvasóim! :)
Nem igazán szoktam olyat csinálni, hogy így írok nektek, kivéve ugye a részeket.
Viszont remek ötletem támadt, és ezt szeretném veletek megosztani.
Tehát..Arra gondoltam, hogy lehetne valami játék itt, hogy ne legyen olyan unalmas ez a blog. Hiszen vallátok be őszintén..Csak azért jöttök ide, hogy elolvassátok az aktuális részeket. Ugye? Én tudom..:)
A játék neve a Kérdezz-felelek lenne.
Ez úgy történne meg, hogy ide, ebbe a bejegyzésbe írtok nekem komikat, azon belül kérdéseket, amikre őszintén fogok válaszolni. És ha részek elejére is oda írom, hogy KÉRDEZZ-FELELEK ÉRVÉNYBE LÉPVE, akkor oda is lehet írni komiba kérdéseket. Persze azért remélem a "Nagyon jó rész, köviit!" és hasonló kommentek sem maradnak el, de várom a kérdéseket is.:)
 Lehet a bloggal kapcsolatban is, hogy mi alapján döntöm el a részek címét, vagy honnan szerzek ichletet az íráshoz, vagy szerzek-e egyel talán. Ilyeneket.:)
Vagy akár olyat is, hogy mennyi idős vagyok, vagy milyen színű a szemem, ilyenek.:D
Szóval bátran, mindent.
Bal oldalt, megint felhoztam egy közvélemény kutatást.
A címe: HOGYAN ÍROM A RÉSZEKET?
Három lehetőség közül választhattok. Ez a kutatás 10 napig fog tartani. A 10. nap végén jövök egy bejegyzéssel, hogy azok nyertek, akik erre vagy erre szavaztak. A kutatás ma indult.
Remélem kissé izgalmassá tudtam ezzel tenni a blogot.:)
Még ez után is játékokkal foglak titeket gazdagítani, és persze megállás nélkül jönnek az új részek.;)
Pacsii.♥ ~főszerkesztő.

8 megjegyzés:

  1. Lehet egy embernek többet kérdeznie?:D

    VálaszTörlés
  2. Remélem sietsz a köviveeel<3<3:))

    Barna színű a hajad???

    By-by mentiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sietek.:D
      Igen, sötét barna.:)

      Törlés
    2. nekeeem isssss<3<3

      A szemed milyen?

      Törlés
    3. mindig más színű.:D reggel általában kékes szürke, aztán délután felé már zöldes.xd

      Törlés
  3. Eddig nagyoon jóóó,vároom a kövi réészt!! <33
    Van most olyan fiú aki tetszik??Vagy esetleg van barátood?? Hmm..?? :)) <3
    Puszii:Gigiiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barátom nincsen, de van fiúk, aki tetszik! :)
      Puszillak.♥

      Törlés