Oldalak

2013. július 18., csütörtök

HOGYAN ÍROM A RÉSZEKET?/ VÁLASZOK.

Na sziasztok! :)
Ez még nem az "eredményhirdetés".:D
Ugye mindenki szavazhatott arra, amire szeretett volna..3 lehetőség volt.

-Előre kigondolom fejben.
-Csak úgy spontán írom, ami jön.
-Írás előtt papírra vetem az ötleteimet, és azok alapján írom meg.

Ez a három lehetőség volt.
Most azt kérném tőletek, hogy arra amire szavaztatok írjátok le komiba, és úgy összesítem. Persze már meg van, hogy melyikre hányan szavaztak, szóval úgymond csalni nem lehet.:)
Tehát arra kérlek titeket, hogy ez a bejegyzés alá, komiba, írjátok le azt, hogy..:

"Én a (válaszod)-re/ra szavaztam."

A "válaszod" helyére másoljátok be a 3 lehetőségből az egyiket.:)
Most nem leszek két napig, de Szombaton jön az eredményhirdetés.;)
A nyeremény pedig nem más, mint..:
-Ha van blogod, kirakom erre a blogra, hogy látogassák meg, nézzenek be, olvassák el, mert érdemes, stb..
-Megadod a becenevedet, és a újabb karaktereknek, akiket majd még rakok a történetbe, az lesz a neve. De VIGYÁZZ! A saját nevedet add meg, hiszen te vagy a nyertesek egyike.
-A hirdetés utáni első részt a nyerteseknek fogom címezni.:)
-Készíteni fogok egy képet, amin rajta lesz a nyertes neve (mindenki kap persze saját névvel ellátottat). Példa:

Persze nem lesz mindenkinek ugyanolyan. Mindenkinek más minta, más milyen háttér.
Nézzétek az oldalt Szombaton, mert jövök..:))
Pacsii.♥

6 megjegyzés:

  1. Én a csak úgy spontán írom ami jön-re szavaztam.! :D ♥♥

    VálaszTörlés
  2. Én a(z) --Előre kigondolom a fejemben-- válaszra szavaztam!

    VálaszTörlés
  3. Én a csak úgy spontán amire jön- r4e szavaztam! <3

    VálaszTörlés
  4. Én a csak úgy spontán írom ami jön-re szavaztam!! <3
    Sok puszii:Gigiiii :)

    VálaszTörlés
  5. Rendben, ma még kiírom az eredményt.:)
    aki eddig nem írt, azt már nem számítom bele, így is lett haladék, mert nem mára mondtam, hogy hozom az eredményeket..
    szóval csak azok kapnak, akik.
    hamarosan hozom.xxx
    pacsii.♥

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés