Oldalak

2013. június 15., szombat

7.rész-Első óra. Nem is akármilyen

Szeptember 18.

Reggel arra ébredtem, hogy valaki rángatja a vállam, és hozzám beszél..
-Lauuuuu!-rángatott Sára.
-Mi az?-nyitottam ki a szemem kómásan. utálom, ha felkeltenek..
-Toto rákakilt a szoba padlóra, és fel kellene takarítani addig, amíg anyuék fel nem kelnek.-húzta a száját Sára.
-Ajjaj!-pattantam ki "azonnal".
Gyorsan átmentünk a fürdőbe, felvettem a Domestos-t, Sára meg hozta a felmosót, és a szivacsot.
-Én ráöntöm, nagyjából lefertőtlenítem a szivaccsal, de meg feltörlöd a felmosóval.-utasítottam Sárát, mire bólintott.
A következő pillanatban anyu nyitott be Sára szobájába.
-Lányok mit csináltok itt? Már szóltam, hogy jöhettek reggelizni. Nem hallottátok? De először is..Mit csináltok?-lépett be anyu.
-Hááát.-hebegtem, de Sára közbe szólt.
-Hoztam fel most magamnak vizet, de véletlenül kiöntöttem. Bocsánat. Lau csak segít feltörölni.-mondta Sára. Okos kis csaj! :)
-Értem..De akkor mi ez a büdös?-szagolt anyu a levegőbe. Hát ja..Oké, hogy Sára azt mondja, hogy csak vizet öntött ki, de a levegőben benne volt a büdös, amit Toto hagyott maga után, miután elvégezte dolgát.
Sára kezdett elsápadni. Erre nem tudott már mit mondani, nekem kellett szólnom.
-Az előbb voltam nagy vécézésen.-mondtam zavartan. 
-És nem csuktad be az ajtót?-nézett ki anyu a folyosóra egy pillanatra.
-Deee.-hebegtem.
-Én hagytam ott a könyvem, és azért mentem be. Biztos akkor jött ki a szag...-magyarázta zavartan Sára. Iramisten! Végünk van!
-Sára, már mondtam, hogy ne olvass a WC-n!-nézett Sárára anyu dühös tekintettel.
-Bocsánat.-hajtotta le Sára a fejét, de láttam a szemén, hogy örül, mert megúsztuk. Én is mosolyogtam volna, de ha lehajtom a fejem, az fura lenne, csak úgy simán meg nem mosolyoghatok, mert anyu még bent volt.
-Jól van, most elnézem. De többet ne legyen ilyen!-mondta anyu, mert szólt, hogy menjünk enni, aztán kiment.
-Whoa!-lélegeztem fel amint anyu kiment az ajtón, és becsukta maga után.
-Ez meleg volt!-ült le Sára az ágyra.
-Hát az..-ültem le én is.-Komolyan olvasol még a WC-n?-néztem rá. 
-Dehogy! Csak egyszer volt ilyen, akkor is tanultam, de anyu azt hiszi rendszeresen olvasok a vécén..-vigyorgott Sára.
-Okos!-öleltem át fél kezemmel a vállát.
Köszi..-mondta vigyorogva.
Lementünk reggelizni, majd elkészültem, és indultam a suliba.
-Csövi!-köszönt Eliza, amikor kiértem a kapun. Elég boldog volt. Szóvá is tettem.:)
-Hello!-köszöntem vissza.-Minek örülsz ennyire?-kérdeztem mosolyogva, miközben elindultunk a suli felé.
-Nem emlékszel?-nézett rám úgy, mint aki valakit megölt. Mivel nem szóltam vissza semmit, csak ártatlan tekintettel pásztáztam magam elé, Eliza folytatta.-Ma van az első táncóra.-mondta mosolyogva, nekem meg leesett.
-Ja, tényleg!-örültem azonnal.-Mikor is kezdődik, fél 3?-kérdeztem.
-Ühümm.-bólogatott Eliza.-Még hazamész?-nézett rám.
-Hát ,aha.
-Te mibe mész majd?-nézett rám egy pillanatra.
-Laza ruha, természetesen.-nevettem fel, mire Eliza is jót derült.
-Nem úgy értem.-mondta Eliza vigyorogva.
-Tudom, hogy érted.-mondtam mosolyogva.-Gondolom bő póló, laza gatya,deszkás cipő, vagy tornacipő..Még nem tudom.-mondtam. Őszintén, azt elfelejtettem, hogy ma lesz, a ruhán pláne nem gondolkodtam.
-Értem..Még én sem tudom. De valami laza kell, ja.-bólogatott Eliza nevetve.
Boldogan értünk a sulihoz. Felmentünk az osztályba, és kezdődhetett a suli..
(...)
Órák után Elizával együtt mentünk le a büfébe, hogy vegyünk inni valót a haza útra, amikor Gábor termett előttünk.
-Hali!-köszönt, miközben rám mosolygott, mire zavaromban a hajamat kezdtem el tekergetni.
-Szia.-köszöntünk vissza.
-Jöttök ma?-nézett ránk felváltva.
-Persze, megyünk.-mosolyogtam.-Te?-kérdeztem. Reméltem, hogy a válasz igen lesz.
-Naná!-mondta vigyorogva. Hála az égnek..-Első órát ki nem hagynám.-mosolygott.
-Hát mi sem.-mosolyogtam vissza Gáborra.
-Akkor ott találkozunk.-kacsintott rám, mire úgy éreztem, kiugrik a szívem.
-Aha, igen.-mosolygott Eliza, mert én totál ledermedtem.
-Sziasztok.-intett, majd visszasétált Tomihoz, aki éppen egy csoport fiúval röhögött valamin.
-Lau! Hahóó!-lóbálta Eliza a szemem előtt a kezét, de hatástalan volt. Végem volt! :$
(...)
A hazafelé út jól telt, Elizával végig csacsogtuk. Legfőképpen Gáborról, és Beyonce új klipjéről. A klipről csak annyit, hogy most ez a kedvenc számunk, aztán jött megint Gábor, mert mondtam, hogy ezt akkor hallgattam, amikor vele beszéltem. Szóval el voltunk.:)
-Bocsi, hogy mindig róla beszélek, de huuuu!-ábrándoztam.
-Semmi baj.-nevetett Eliza.-Ilyen a szerelem.-mosolygott.
-Hát ilyen..-mosolyogtam én is.
-Na de megyek, mert elkések. Akkor megyünk együtt, ugye?-kérdezte Eliza.
-Ahha, na szia.-mondtam mosolyogva, mire Eliza is elköszönt. Bementem, felmentem a szobámba, és 10 percen keresztül csak ültem a fotelban, és vigyorogtam mint a tejbe tök . Aztán eszembe jutott, hogy elkések, ezért elkezdtem készülődni..
(...)
Végül egy Nike szerelés mellett döntöttem..
Laza gatya, ujjatlan felső, sapi, cipő, és táska. Pulcsi a kézre, mert még jó idő volt. De azért elvittem, mert 5-kor lesz vége, és akkor már lehet hűvösebb lesz az idő.
Kép*
-Hali!-köszöntem Elizának amikor kiértem a kapun.
-Szia!-köszönt vissza.-De csini vagy!-nézett rajtam végig.
-Köszönöm, de is.-mondtam mosolyogva.
Eliza is hasonlóképpen volt felöltözve, mint én. Ő is szürke nadrág (pedig össze sem beszéltünk), táska, és felvett egy Hugs and Kesses-es felsőt is. Elhozott még egy I ♥ Dance-eset is, ha esetleg beleizzadna az egyikbe.Csini volt, tényleg.:)
-Én is hoztam egy másikat.-matattam a tatyómban, majd előhúztam egy fekete, feliratos pólót a táskámból.
-Okii.-mosolygott Eliza.-Ezt még velem vetted.-vette szemügyre a pólót.
-Igen.-mondtam mosolyogva.-Megint menni kéne plázába.-néztem rá.
-Okii, csak most menjünk.-mondta Eliza, mire elraktam a pólóm, és elindultunk vissza a sulihoz.
(...)
Egész úton feles fülhallgatóval hallgattuk Elizával Beyonce-Grown Woman című számát. Hangolódtunk.:)

Amikor a sulihoz értünk, elraktam a telóm (erről ment a zene), majd beléptünk a portára. Furcsa volt, hogy már senki nem volt a suliban (mínusz egy-két ember, persze..). Végig mentünk a folyosón, be a tornaterembe.
-Gyertek csajok!-invitált be minket egy kedves férfi, amikor a tornateremhez értünk.
-Sziasztok!-köszöntünk Elizával.
Közben persze azonnal észre vettem Gábort. (:$) Éppen Tomival beszélgetett. Ők is menőn voltak felöltözve. Deszkás cipő, laza póló, laza gatya. WOW! *-*
Leültünk a lelátó 2. sorába, és csendben várakoztunk, hogy most mi van. Halkan szólt a zene (50 Cent, ha jól hallottam), mindenki vagy ült, és várt, mint mi Elizával, vagy lent volt, és éppen táncolgatott, vagy beszélgetett.
-Na hello csajok és srácok!-köszönt az a srác, aki beinvitált minket Elizával.-A nevem Attila. Tegezzetek kérlek, olyan öreg még nem vagyok.-nevetett, mire mindenki felnevetett.-Ők itt a "segédeim"-mutatott idézőjelet az ujjaival.-De ez nem azt jelenti, hogy ők kevesebb figyelmet kapnak. Nekik is akkora hatalmuk van, úgymond, mint nekem. Szóval hallgatni rájuk is!-mondta Attila.
-Becézni lehet? Vagy hogy szólítsuk?-kiabálta be egy lány az ülők egyik sorából.
-Szólíthattok Ati bácsinak, vagy Attila bácsinak. A kettő közül valamelyik. És szigorúan tegezés van!-mutatta fel az ujját. Ezen mindenki jót derült.-Rendben vagyunk?-kérdezte a tömegtől.
-Igen!-mondtuk egyszerre.
-Oké! Na!-csapta össze a tenyerét.-Kezdjük is.-mondta, mire Elizával lebotorkáltunk a sorokból.
Leghátulra álltunk be.
-Te ott!-mutatott rám, mire majd szívbajt kaptam.
-Igen?-kérdeztem félénken.
-Ide, előre!-mutatott a legelső sorra.
Halkan odamentem. Éreztem az összes tekintetem magamon. De ciki..
-Miért jöjjek ide?-kérdeztem.
-Mert láttalak a castingon. Fantasztikus vagy!-közölte mosolyogva.
-Köszönöm.-piszkáltam zavartan a hajamat.
-Na szóval! Laura mostantól itt fog állni. Van kifogás?-kérdezte, mire egy fiú felemelte a kezét.-Igen, fiam, neked?-nézett felhúzott szemöldökkel a fiúra.
-Hát ja! Szerintem ez diszkrimináció.-jelentette ki. Már most megutáltatnom magam mindenkivel? Nem jó ötlet..
-Ha nem akarják, akkor hátra mehetek..-mondtam zavartan.
-Dehogy, maradj. Igen, neked van?-nézett vissza srácra.-Laura, kérlek táncolj valamit.-utasított.
-Most?-tágult ki a szemem.
-Igen, kérlek. Indulhat a zene.-mutatott az egyik csajnak (egyik segéd), aki elindította a zenét (egyik Eminem szám). Hezitáltam kicsit, aztán most vagy soha alapon beálltam szembe mindenkivel, és elkezdtem táncolni. Úgy táncoltam, mint még talán soha.
A táncom végén hatalmas taps keletkezett. Az a fiú is tátott szájjal nézett, akinek kifogása volt.
-Van még kifogásod, fiam?-nézett Ati a fiúra.
-N-Nem, nincs..-hebegte a fiú.
-Reméltem is.-mondta, majd felém fordult.-Ez nagyszerű volt. Kérlek maradj elől.-mosolygott rám.
-Rendben.-mondtam lihegve, mert eléggé kifáradtam.
-Kezdjünk, emberek!-tapsolt Ati bácsi, majd kezdődött a tánc óra.:)
(...)
A táncóra nagyon klassz volt, csináltunk egy csomó mindent. És a végén..

7 megjegyzés: