Oldalak

2013. június 21., péntek

Summer Time.♥-Nyári bejegyzés.

Sziasztok. Nem leszek a hétvégén, Hétfőn, Kedden osztálykiránduláson leszek..Szóval Szerdáig már nem lesz új rész.:// Bocsi, de Szerdán LEHET dupla résszel jövök. :)
Most pedig egy SUMMER TIME bejegyzés.♥→

Gondolom nálatok is rohadt meleg van a napokban. Hát ahol én lakok, ott is.
Csajok! A táskátokban mindig legyen naptej, és víz. Meg persze a többi (telefon, fésű, parfüm, törülköző, stb..;de psszt:$). 
A meleg ellen tehették is. Például légkondi, de aki ezt nem engedheti meg magának, annak ajánlom, hogy ne húzza a függönyt napközben, úgy nyissa ki az ablakot, hogy azért mozogjon a levegő. 
A levegőn is legyetek, de csak a megengedett ideig (10,15 perc max.). Igyatok rengeteg folyadékot, és öltözzetek szellősen. De persze ne feledjétek csajok a "nyári fontosságokat"! :)
Fagyi! Kinek mi a kedvence, nem lényeg. Biztosan van legalább egy kedvencetek. Nekem mondjuk például sosincs kedvencem (:D), mert mindig azokat kóstolom meg, ami újdonság. Persze amiket eddig ettem (volt már egy pár. xd) , voltak amik nem ízlettek..Például a rágógumis..Bahh.:s Na azt nagyon nem szeretem! De hát ízlések és pofonok. :)
Aztán..Ha van rá lehetőségetek, akkor menjetek strandra, vagy tóhoz (Balaton, Velencei-tó, stb..). De ha valaki ezt sem teheti meg, akkor egyszerűen rakja ki a medencét az udvarra, és csobbanjon egyet. Én inkább a strandokat szeretem, de ha inkább csak "magányosan úszkálnék", akkor marad a medence.:) 
Tavaly voltam a Balatonnál, de pont elkaptunk egy vihart, szóval totál eláztunk.:/  
De megmaradt, mint emlék. És ettem ott is fagyit.:)
Ja, egy tipp! Ha a strandon bemész egy medencébe, a papucsodat vagy hagyd ott, ahová lecuccoltál barátokkal/családdal, vagy a medence szélére rakd le, de oda, ahol nem találják. Ezt tapasztalatból mondom, ugyanis én egyszer megjártam..
Papucsba mentem a strandra a barátnőmmel. Tök jó volt, fürödtünk, ettünk, ittunk, stb..A papucsunkat mindig vittünk magunkkal, de egyszer csak úgy leraktuk, és már csobbantunk is. Amikor kijöttünk, nem találtuk sehol..Szívás volt, mert eleve abba mentünk..
Mentünk a bejárathoz, megkérdezni, hogy most akkor mi legyen..Azt mondták nem tudnak mit tenni, vegyünk egy másikat. Így is történt, vettünk másik papucsot, összecuccoltunk, és zúztunk haza..Többet nem is raktuk is "figyelmetlenül" a papucsunkat a medence szélére. A papucs még mindig meg van, pedig már vagy 2 éve történt..De elraktam, mert örök emlék maradt.:)
A lényeg, hogy élvezzétek a nyarat, és mindig legyen nálatok inni való, és nap tej. 
Pacsii.♥ Szerdán jövök.xxx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése