Oldalak

2013. június 2., vasárnap

Élet a tánctér nélkül-1. rész

Szeptember 1.-Első 10.-es nap.


Reggel felkeltem, felöltöztem, és sulira kész voltam. Felvettem a cipőm, majd kiléptem az ajtón.
Eliza már odakint várt rám. 
-Halihóó!-köszöntöttem boldogan.
-Sziaa.-köszönt vissza.-Látom nagyon boldog vagy..-mosolygott rám.
-Ahha..-vigyorogtam.
-Megint beszéltél vele, ugye?-lökött kedvesen vállba.
-Igeeen.-ugrottam egy aprót vigyorogva.

-Wíí! És miről?-nézett rám Eliza.
-Csak a suliról, de ő írt rám.-vigyorogtam.
Ja, igen. A sulinkba jár egy fiú, akibe már egy ideje beleestem.
A neve Gábor, és 11.-es. És nagyon tetszik.:)
-És mit kérdezett?-szólalt meg megint Eliza.
-Háát, csak hogy lesz-e új osztálytársam, vagy hogy új ülés rendem lesz-e..Ilyenek.-soroltam.-És megkérdezte milyen volt a nyaram.-vigyorodtam el.
-Miii?-sikoltott fel Eliza.-Lau ez fantasztikuus!-örvendezett.
-Ahaa.-ugráltam egy kicsikét.
Amikor odaértünk a sulihoz, már egy csomóan ott voltak. A tömeg csak úgy hömpölygött befelé, de odakint is álltak csoportok.
-Idő?-kérdeztem Elizát.
-Ömm..-húzta ki a zsebéből a telefonját.-30-mondta leolvasva a képernyőt.
-Okii, menjünk.-léptünk be a suli ajtaján.
Amikor beértünk az aulába, azonnal kevesen kezdtem venni a levegőt. Ugyanis ott állt ő! Farmerben, fehér pólóban, és deszkás cipőben, és sapiban.
-Ne állj le.-szorította meg a karom Eliza, mert éppen lefagyni készültem. De erős voltam, és nem álltam meg...De Gábor egyszer csak oda intett nekem. Először totál lefagytam, aztán némi hatásszünet után vissza intettem neki, mire Gábor elmosolyodott.
Amikor felértünk a terembe, lehuppantam a helyemre, és elővettem a telefonomat.
-Íííííí!-sikoltottam fel, amikor megnyitottam a facebook-ot.
-Mi a baj?-jött oda Eliza.
-Bejelölt! Bejelööölt!-vigyorogtam boldogan, és kedvem lett volna mindenkit megölelni.
-Hool?-hajolt oda Eliza, mert persze tudta kiről van szó.
-Facebook-on!-mosolyogtam a felkérést nézegetve.
-Igazold vissza. Na!-nógatott, én meg az érintős telefonomon rányomtam az elfogadásra. Azonnal beugrott az adatlapja.
-Wáoow!-olvadtam el azonnal a képei láttán.
-Nem semmi.-bökött Eliza egy "Cuki mosolyomat mutatom." képre.
-Hát nagyon nem semmi.-vigyorogtam folyamatosan.
-Most már itt beszélgettek majd, nem MSN-en.Vagy nem?-nézett rám Eliza.
-Nem tudom, a lényeg, hogy beszéljünk. Nem?-néztem rá.
-De, bizony.-mondta Eliza, aztán a következő pillanatban belépett a tanár, és kezdődhetett az óra.
Irodalom óra után Elizával lementünk az aulába venni valami kaját.
Én bubi mentes vizet és egy kakaós csigát kértem, Eliza pedig egy Fanta-t, és egy Túró rudit.
-Nem kérsz valami rendes kaját?-néztem rá.
-Most nem..Nem vagyok éhes.-mondta rám nézve.
-Oké, menjünk.-mondtam, majd kifelé indultunk az udvarra, amikor elhaladtunk a hirdető tábla melett, egy hirdetésen megakadt a szeme.
-Mi az?-jött vissza hozzám Eliza, mert nem vette észre, hogy lemaradtam egy kicsit.
-Hip-Hop tánccsoportot indítanak. A jövőhéten lesz a válogatás. A legjobb 15 csapat tag lesz, és fellépéseken is indulhat majd.-soroltam.-Lesz egyenruha, és csapat nevet majd közösen választunk.-mondtam, majd Elizához fordultam.-Mint egy banda! Ez tök jó!-mosolyogtam.-Jelentkezünk?-kérdeztem.
-Laura te..-kezdte Eliza, mire félbeszakítottam.
-Tudom. Ott volt a baleset, de már minden rendben van velem 2 éve.-néztem a szemébe kérlelőn.
-Hát jó.-vigyorgott Eliza.-Ha tényleg jól vagy, akkor menjüüünk!-ugrándozott Eliza.
-Igeen! A doki is mondta, hogy már minden jóó.-öleltem át szorosan. Wow! Tánc castingra megyünk!!
A nap további része boldogan telt. Elizával minden szünetbe lementünk, hogy megnézzük ott van-e még a hirdetés, vagy csak a szemünk káprázott. De nem káprázott. Ott volt minden szünetben.:)
Amikor vége lett az óráknak Elizával lementünk a suli elé. 
-Akkor holnap pláza?-nézett rám Eliza.
-Aha!-mosolyogtam.
A következő pillanatban kivágódott a suli ajtaja, és Gábor lépett ki két haverjával. Nekem azonnal a torkomba ugrott a szívem. 
Gábor vagányul oda intett nekem, mire mosolyogva vissza intettem. 
-Lassan eléred, hogy rád kacsint.-lökött oldalba Eliza.
-Héé! Halkabban.-suttogtam oda Elizának.
-Bocsi.-nevetett halkan Eliza.
Miután haza értem, ettem, lefürödtem, és felmentem a szobámba netezni.
Azonnal felmentem face-re, és az MSN is betöltődött.
Végig futottam a facebook chat listát, és az egyiken megakadt a szemem. 
Gábor fent volt. Gondoltam úgy se vesz észre, ezért hagytam is. Megnéztem az értesítéseimet, közben ráírtam Elizára, mert ő is fent volt.
A következő pillanatban kopogtak a szoba ajtómon. A húgom volt, Sára.
-Lau nézd mit tanultam ma baletten.-ugrott be vidáman az ajtón.
-Na lássuk.-csuktam le a laptopon fedelét, és figyelmesen néztem Sárára.
Sára mutatott egy mozdulat sort spicc-el, és forgással vegytve.
-Huuu!-tapsoltam, és ujjongtam.-Rettentő ügyes vaagy.-mentem oda hozzá, hogy megöleljem.
Sára még csak 6 éves, de már nagyon ügyesen balettozik. Úgymond ő a reményem. Ha már én nem táncolhatok, ő vigye tovább a "nevemben".:)
-Köszönöm Lau.-viszonozta ölelésem.-Na megyek, mert segítek anyunak muffint sütni.-tolt el magától mosolyogva, majd ugrándozva kiment. Nagyon örül, ha megdicsérem.:)
Amikor Sára kiment, és felnyitottam a laptopom, és tágra nyílt szemekkel pásztáztam a fedelét.
Gábor rám írt facebook-on!!!
  Gábor: hali! milyen volt az első sulis napod? :)
  Laura: sziia. hát csak a szokásos unalom, tanulás, unalom...neked? :)
  Gábor: eltelt. minek örültetek annyira Elizával a szünetben? mindig lejöttetek a folyosóra megnézni a     hirdetőtáblát.
  Laura: ja! beíratkozunk Hip-Hop táncra.:) jövőhéten lesz a casting, és annak örültünk annyira.:D
  Gábor: a lányok ilyen furák? :D
  Laura: hát néha..miért a fiúk nem? :D
  Gábor: nem igazán..:) amúgy gratulálok. tuti benne lesztek.
  Laura: köszi a biztatást, de lehet nem..:s 
  Gábor: te táncoltál, nem? 
  Laura: de..de régen volt már.
  Gábor: láttalak már fellépni. jól csinálod.:) 
  Laura: köszönöm.:)
  Gábor: miért hagytad abba?
  Laura: öö..hosszú.
  Gábor: ráérek.:)
  Laura: :) majd egyszer elmondom..
  Gábor: oké.:)
  Laura: mennem kell vacsorázni.
  Gábor: :// oké. majd még beszélünk.
  Laura: rendben.:) holnap úgy is találkozunk.:)
  Gábor: jaja. :)
  Laura: na megyek is. sziia.:)
  Gábor: csövi.:)
*Beszélgetés vége
Még nézegettem egy kicsit a beszélgetést, aztán mentem enni, mert anyu már vagy harmadjára szólt rám.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a blogod hangulata,hogy jó a szemnek:) A történet pedig nagyon izgalmas,és sok sikert és kitartást kívánok hozzá:) A képekét egy plusz piros pont♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, hogy írtál, és hogy ennyire tetszik.!:) örülök, és köszönöm.!♥

      Törlés