Oldalak

2013. augusztus 4., vasárnap

24.rész-Megyek a koncertre?!

Sárával gyorsan hazaértünk. Anyu persze azonnal kérdezte, hogy miért jöttünk ilyen hamar, miért nem maradtunk még, stb..Nekem nem volt kedvem elmondani, így hát Sára mesélt el mindent.
Felmentem a szobámba, leültem az ablakban lévő ülőhelyemre, kinyitottam az ablakot, bedugtam a fülest a fülembe, és megpróbáltam mindent kizárni.
Persze csak szomorú zenék mentek, de a végén meguntam, hogy olyan szép az idő, én meg itthon ülök, és szomorú zenéket hallgatok, hogy fogtam magam, lerohantam anyuhoz, és mondtam neki, hogy mennék sétálni egyet. Végül is még csak délután 15:00 volt, gondoltam lemegyek egy órára.
Azonnal azt mondta, hogy menjek, mert tudja milyenek a dolgaim manapság, így csak örül, ha boldognak lát. Hát boldog nem voltam, de legalább kedvem volt valamihez. Sára velem akart jönni, de mondtam neki, hogy most egyedül szeretnék lenni. Okos kislány, azonnal megértette :)
Felvettem a cipőmet, ls már indultam is. Gondoltam vissza sétálok a parkba, hát ha már nincsenek olyan sokan, és hátha össze futok megint Myra-val. Aki egyébként azonnal hagyott nekem üzenetet Face-en, szinte amint elváltunk. Kedves lány, csípem :)
Visszasétáltam hát a parkhoz, ahol...Hatalmas tömeg volt. Először nem értettem, de amint közelebb mentem, felfogtam mi van. Egy csapat ember állt körbe valamit, majd amikor oda értem, láttam, mit néznek úgy. Egy bemutató volt, ráadásul TÁNC bemutató! Whoa!*-*
Persze ott maradtam, és nem érdekelt a tömeg (pedig utálom, ha sokan vannak körülöttem), maradtam.
Nagyon ügyesek voltak, és szerintem nem helyiek, hanem valahonnan máshonnan érkeztek. Ugyanis én, mint megszállott, ismerem az összes Pesti tánciskolát, tánccsapatot, mindent (:$).
Minden táncot megtapsoltam, valamelyiknél még fütyültem is, olyan ügyesek voltak. Volt benne minden! Hip-Hop, Pop, Modern tánc, Has tánc, Latin, kész kavalkád! De nagyon jó volt! Tetszett :)
Amikor vége lett, a tömeg szétfoszlott, a táncosok elmentek, én meg ott álltam egy szál magam a park közepén.
Nem tudtam mit tegyek, így hát felültem az egyik pad támlájára, és benyomtam a zenét.
A szomorúakat direkt elnyomtam, nem akartam, hogy csak rosszabb legyen.
Éppen a Can't Hold Us indult el, és úgy döntöttem mivel egyedül vagyok, táncolok kicsit.
Így hát kihúztam a fülest, leraktam a padra a telót, kicsit hangosabbra vettem a zenét, újraindítottam, és eltáncoltam a koreográfiát.. Gyakorlásnak is jó volt, meg ettől kicsit felpörögtem, így egynél meg sem álltam, ahogy jöttek a zenék, rögtönöztem. Nagyon jól éreztem magam. Sorban követték egymást a zenék..
Chris Brown, Rihanna, Beyonce, Adele, minden volt benne. Lassú, gyors, nem számított, én csak roptam a magamét! :)
Amikor úgy éreztem, kész, végem van, leállítottam a zenét, és leültem pihenni. Nem akartam úgy haza menni, mint egy lihegő kutya. Anyu tuti kiakadt volna, hogy biztos megkergettek, vagy valami..
Ránéztem a telefonom kijelzőjére, és láttam, hogy már 15:52 van. Gondoltam ideje haza menni.
Hazafelé mentem, amikor az egyik oszlopra ragasztott poszteren megakadt a szemem..
A lényeg, hogy most Pénteken lesz egy Paramore koncert itt Pesten, a stadionban. Ott a helyem :)
Gyorsan átfutottam a plakátot a jegy ára után..Huhh..13999..Az nagyon sok! Bár ez egy Paramore koncert..
Letéptem a plakátot (pssszt!), gyorsan összehajtogattam, és elraktam a zsebembe.
Otthon azonnal rohantam anyuhoz, és mutattam meg neki.
.Szó sem lehet róla!-mondta. Ez várható volt..
-De anyu! Ez egy Paramore koncert! Nem mindennap jönnek le Pestre!-próbálkoztam.
-Értem én, de akkor sem lehet! Túl drága mulatság ez nekem.-nézte a plakátot, persze csak az árakat.
-Neem! Nekem van még 8600 szülinapi pénzem, neked csak ki kell pótolnod egy kicsit.-mondtam.
-Honnan maradt neked annyid?-kérdezte anyu.
-Takarékos vagyok.-mosolyogtam.-Nos?
-Talán..-mondta anyu.-És kivel mennél el?-kérdezte, én meg lefagytam. Hát persze! Eddig minden koncertre Elizával mentem, de most tuti nem megyek vele..Ki jönne el velem, ugyan?!..
-Öö..-kezdtem.
-Nehogy azt mond, hogy egyedül akarsz elmenni!-idegeskedett anyu.
-Neem! Dehogy! Kerítek valakit. Akkor mehetek?-kérdeztem.
-Ha ismerem azt a valakit, és megfelelőnek találom.-mondta anyu, miközben átnyújtotta nekem a plakátot.
-Juhuuuu!-ugrottam a nyakába.-Köszönöm szépen anyu!-öleltem szorosan.
-Szívesen, de ne feledd. Kerítened kell valakit, ha nem tudsz, akkor nincs koncert!-mondta, én meg elengedtem, és nyomtam az arcára egy hosszú, cuppanós puszit.
-Persze, meg lesz! Köszönöm.-mondta, és "ugrándozva" felmentem a szobámba.
Ölembe vettem a laptopot, és felmentem facebook-ra. Myra fent volt. Ráírtam.
"Szia :)"
"Hali :)"
"Figyu..Lenne Pénteken egy Paramore koncert a stadionban. Lenne kedved eljönni velem? :)"
"Háááát.."
"Tudom, hogy hirtelen jött, de anyu csak úgy engedne el, ha nem egyedül mennék. És aki most barátnőm, az..Most nem ér rá, több meg nem nagyon van.."
"Értem..Hát nem repesek a Paramore-ért..:D"
"Ja, értem..Azért köszönöm :)"
"Sajnálom, de itthon sem leszek, most jut eszembe. Megyünk rokonokhoz"
"Ohh, értem. Akkor mindegy, köszönöm"
":) Most mennem kell. Szia!"
"Szia! :)"
Myra kijelentkezett..
Ott ültem a laptopon előtt, és néztem a képernyőt, hogy mégis kit hívjak el, amikor beugrott egy ablak.
"Hova lettetek?"
Gábor volt..
"Bocsi, haza kellett jönnünk.."
"Oké, már mindegy. Csak kérdezni akartam akkor, hogy mész-e a délutáni tánc bemutatóra :)"
"Igen, voltam :) De tök véletlenül..Nem is tudtam róla, csak éppen arra sétálgattam."
"Egyedül?O.o"
"Néha jól jön a magány.."
"Ja, értem..Mit csinálsz?"
"Keresgélek.."
"Mit?"
"Ismerősöket.."
"??:D"
":DDD Nem úgy!"
"Akkor hogy?"
"Koncertre jelentkezőket keresek."
"Csapsz egy házi koncertet? Meg kell néznem! Netán énekelni fogsz?:D"
"Hülye..:D Lesz egy Paramore koncert, arra keresek valakit, aki el jönne velem. Mert anyu nem enged egyedül."
"Ja, értem. És van már valaki?"
"Eddig nincs..Lehet felejthetem el.."
"Pénzt már megkerested rá? Nem olcsó az ilyen.."
"Tudom, már meg van a pénz..Csak egy társ kellene."
"Nekem nincs programom Péntekre.:) Ha gondolod elkísérhetlek."
"A megmentőm lennél!!:D Nagyon el akarok menni.."
"Mikor lenne?"
"Pénteken?!:D"
"Azt értem, de azon belül:D"
"Este 8."
"Oké, benne vagyok :)"
"Uuuu, köszönöm szépen! :)"
"Nincs mit. És meddig tart?"
"2 órás, azt hiszem."
"Wow! :D"
"Hát na..Koncert, mit vársz?:D"
"Igaz..Lehet vinni mást is?"
Éreztem, hogy rosszul leszek..Hogy mi?! Már kezdtem örülni, hogy Gáborral megyek koncertre, erre tessék..Most mit írjak neki? Ha azt mondom nem, akkor az fura lenne..Ha azt mondom igen, a szívem hasadna meg. Persze ha arra a személyre gondolok..De tuti ő..
"Ahogy gondolod."
"Rendben, akkor viszek :)"
"Kit hoznál?"
"Meglepetés :D"
"Nem szeretem a meglepetéseket."
"Minden lány szereti.."
"Én nem vagyok minden lány. Amúgy szeretem, csak most nincs idő, anyu meg kérdezi, kivel, ez esetben kikkel mennék."
Adtam be az adu ászt. :)
"Ja, értem..Mond anyudnak, hogy én, meg egyik ismerősöm :)"
"Csak ismerős?"
"Tessék?"
Ajjaj..Ebből már nem jövök ki jól..Basszus!
"Ömm..Semmi. Most mennem kell, akkor még beszélünk addig. Szia!"
"Hali"
Gyorsan kiléptem, kikapcsoltam a gépet, vissza raktam az asztalomra, majd berohantam a gardróbomba. Oda szoktam járni, ha totál magányra vágyok. :$
Beültem a szokásos helyemre (kabátok mögött van egy kés hely, ahol át tudok járni egy másik sor ruhákhoz, arra a kis "folyosóra" van berakva egy párna, meg felszerelve egy lámpa, oda szoktam beülni.), felkapcsoltam a kislámpát, és csak ültem ott.
Van már ott minden..Vittem oda könyveket, ha esetleg unatkoznék, vannak magazinok, egy Rubik-kocka (??), minden.
Ekkor hallottam, hogy csörög a telefonom, amit az ágyamon hagytam..Ne máár! Gyorsan kisiettem érte, és felvettem.
-Igen?-szóltam bele.
-Szia drágám.-köszönt apu.
-Szia apu, mizujs?
-Semmi drágám, várlak Skype-on, de sehol nem vagy. Gondoltam akkor felhívlak.-mondta, én meg a homlokomra csaptam.
-Ohh, tényleg! Bocsi! Már megyek is. Puszi.-köszöntem el, majd leraktam.
Gyorsan lesiettem a laptopommal a nappaliba, szóltam anyunak meg Sárának, és a következő pillanatban már apuval Skype-oltunk. :)

2 megjegyzés: