Oldalak

2013. augusztus 16., péntek

29.rész-Relax-nap.

November 05./Vasárnap/

Mivel tegnap eléggé kikészültem, így ma egész nap lazítani fogok. Nem foglalkozok semmivel, nem megyek sehova, csak itthon lebzselek, TV-zek, olvasok, eszek, szokásos relax lesz. Semmi extrával.
Reggel már 9-kor fel keltem, és egyszerűen nem tudtam vissza aludni, pedig először az volt a terv. Aztán miután rájöttem, lehetetlenség újra álomba szenderülnöm, így felkeltem, és még pizsamában mentem le enni.
Anyu már sürgött-forgott a konyhában. Leültem a pulthoz, mire felém fordult.
-Jó reggelt.-mondtam, miközben próbáltam kitörölni a szememből a komaságot, mert elég homályos volt minden.
-Jó reggelt. Jól aludtál?-kérdezte anyu mosolyogva, miközben lerakta elém a zabpelyhet és az üveg tejet.
-Nem.-vallottam őszintén, miközben a zabpelyhet öntöttem a tányéromba.
-Értem..-bólintott anyu, és lekönyökölt velem szembe a pultra.-Tegnap beszéltél apuval?
-Persze.-néztem anyura, miközben kezembe vettem a tejet.
-Mi a baj, Lau?-kérdezte hirtelen, én meg abba hagytam a tej öntését a tányéromba.
-Igazából? Minden.-mondtam.
-Gábor?-húzta a száját.
-Is.-mondtam egyszerűen.
-Eliza?
-Is.
-Az a Katalin?
-Is.-mondtam sokadszorra.
-Kicsim..-ült le mellém anyu.-Minden rendbe lesz.-simogatta a vállam.
-Már nem hiszek benne.-mondtam, és elkezdtem enni. Anyu szomorú mosollyal nézett rám, majd bement a hálószobájukba.
(...)
Miután megettem felmentem, hogy fogat mossak, és úgy döntöttem ezt a Relax-napot egy jó kis zuhanyzással is fényezném.
Így is lett, letusoltam, fogat mostam, majd egy lavór vízzel mentem be a szobámba. Pedikűr. Fantasztikus! :)
Lábam éppen a lavórban pihent, és ázott, amikor megcsörrent a telefonom. Eliza.
-Sziaaaaaaaaaaaa.-köszönt bele szinte sikítozva.
-Szia.-nevettem el magam.-Mi az?
-Nem találod ki mit kaptaaam!-sikoltozott.
-Na mit?-nevettem.
-Egy törpe nyulaaaaaaaaaaat.-sikoltozott boldogan.
-Uuu, az tök jó!-mosolyogtam.
-Ugye?! Át jössz megnézni?-kérdezte, mire elhúztam a számat.
-Uh..Ma megfogadtam, hogy Relax-napot tartok, és nem megyek sehova, de délután lehet átnézek.-mondtam.
-Okés.-mondta boldogan.-Hány körül?
-Majd hívlak előtte.
-Oksii. Most megyek. Sziaa!-köszönt el boldogan.
-Szia.-köszöntem el mosolyogva, majd leraktuk.
(...)
Miután a lábam kellőképpen kiázott, levágtam a körmöm, és kifestettem. Ott álltam a körömlakkos dobozomnál, és hezitáltam melyik legyen. Végül egy csodaszép rózsaszín mellé tettem a voksomat.
Kifestettem a lábkörmeimet, végül a kezemen lévőket is ezzel festettem ki.
Végeredmény*

Lefeküdtem az ágyamra háttal, és vártam, hogy megszáradjon a körömlakk.
-Hoztam neked Relax-teát.-nyitott be Sára a szobámba egy bögrével a kezében.
-Milyen tea?-vettem el tőle mosolyogva, és beleszagoltam.
-Sima.-nevetett.-De így izgibb a neve, nem?-nézett rám, én meg belekortyoltam egyet a teámba.
-De.-néztem rá mosolyogva.
-Ma megyünk a játszótérre?-kérdezte hirtelen.
-Á, szóval erre ment ki ez a teás dolog?!-nevettem fel.
-Háát..Picit.-nevetett Sára.
-Tudod megfogadtam, hogy ma nem megyek sehova a tegnapiak miatt. Egész nap itt henyélek. Ez a tervem.-mondtam szomorú mosollyal.
-Akkor..Henyélhetek veled?-kérdezte mosolyogva.
-Persze, azt jöhetsz. Mit szeretnél, mit csináljunk?-kérdeztem.
-Henyéljünk.-tartotta maga felé a kezeit a magasba, és ugrott egyet.
Felnevettem.
-Az nem lesz nehéz.-bólintottam, majd elmentem felöltözni. Valami laza, Relax-os ruhát kerestem. Találtam is :)

(...)
Végül a nap további részében Sárával henyéltem. Ettünk, meg néztük a Gru 1, 2-t. Aztán miután kitévéztük magunkat felmentünk a teraszomra, és leültünk beszélgetni. A nyugányak kényelmesek voltak, Sára el is aludt kicsit, de amint be akartam menni (talán nem voltam elég halk, vagy csak nem aludt mélyen.) Sára utánam jött, hogy hova megyek.
Aztán csináltunk Muffint, de végül miután megcsináltuk, már enni nem volt kedvünk, úgyhogy azt majd este.
Délután olyan 4 óra körül aludtunk egyet. Én felkeltem fél 6-kor, Sára még aludt. Háromnegyed 6 körül átléptem Elizához meglesni a kis nyuszit. Tényleg nagyon aranyos :) Le is fotóztam a telómmal.
Kép*
Amikor haza mentem (7 óra lehetett, nem maradtam sokat most) megnéztem még Sárával meg anyuval egy filmet (Gru 1.), majd Sárát elküldte fürdeni, én meg mentem gyakorolni kicsit a táncot. Hát ma még sem futottam össze Gáborral, de inkább még nem kiabálom el.
Elgyakoroltam  Macklamore-t, majd miután úgy gondoltam tudom eléggé a holnap próbához, leültem kicsit laptopozni.
Először benyomtam valami zenét Youtube-on, ami most kedvenc (Awicii-Wake Me Up), majd felmentem facebook-ra.
Nem volt semmi extra, de azért még ránéztem Katalin adatlapjára (jól van, na!).
Ez pecsétet nyomott erre a napomra is..
*Kapcsoltaban*

4 megjegyzés:

  1. Csak ne Gáborral legyen kapcsolatban! Csak azt ne!!! :OO
    Nagyon jó rész!!! :D <3

    VálaszTörlés
  2. Sziaszia, díj nálam:) http://pudergreta.blogspot.hu/p/awards.html

    VálaszTörlés