Oldalak

2013. augusztus 25., vasárnap

Rólam.xx-Free Time.

Sziasztok, megint jöttem :)
Mit szoktatok csinálni, amikor éppen nem blogokat olvastok, netezgettek, a facebook-on lógtok? Én azt mondom néha ruccanjatok ki kicsit, és amíg csak lehet élvezzétek a jó időt. Persze legyetek gép előtt is (facebook alap dolog, ugye?:D), nem azt mondom, csak néha menjetek, és csináljátok amit szerettek.
Délelőtt én például kiültem a kertünkbe, és olvastam, miközben a füles ott lógott a fülemben. Mert én ezeket szeretem. oké, táncolni is imádok, de szerintetek nem néznének hülyének, ha fognám magam, kimennék az udvarunkra (ahova hozzá teszem elég jól belátni az utcáról), és elkezdenék táncolni? Á, kicsit sem néznének idiótának! :D
Na már is eltértem a témától..Szóval mit szoktatok csinálni?
Délelőtt kiolvastam egy könyvet, ami nagyon jó volt. Fogtam, levettem a polcomról, és ki is olvastam. De valami fantasztikus volt! Ti már olvastátok? :)
Címe: A Hűvösvölgyi Suli 1 (igen Bia, később megkaptam a könyvet :D)
Holnap meg a második részéhez kezdek neki, de ahogy magamat ismerem (falom a könyveket, komolyan.), az is meg lesz egy délután alatt ;)
Délután mit csináltam? Sorozat maratont tartottam. Mivel délelőtt egészséges voltam, és nem ültem gépnél délután bepótoltam. Levágódtam a géphez (persze először fb és blog :D), majd neki kezdtem, és megnéztem az awkward 2. évadját. Imádom azt a sorozatot, rettentően érdekes, és izgi! Most végeztem vele pont :)
Holnap 3. éved start ;)
Ennyi lettem volna, ma még talán hozok egy részt.
Pussssz♥

UI.: itt néztem a awkward-ot: http://www.mtv.co.hu/shows/kinos-2-evad/episodes/kinos-212/video/kinos-212-sg2-859809/  ♥

4 megjegyzés:

  1. Megkaptad? :D Tök jóóó :D :33 Én imádtam mert más mint az SZJG, hiába hajtják h ugyanolyan. <3 xdd

    VálaszTörlés
  2. Sziaa!:)
    Én pl. olvasni,táncolni,zenét hallgatni,unatkozni,görkorizni,és a barátnőimmel szoktam lógni. :DD
    Ha érdekel. xD
    Puszi <3

    VálaszTörlés