Oldalak

2013. augusztus 24., szombat

35.rész-HAMAROSAN KONCERT! De nem Gáborral..

November 10./Péntek/

Hát ez is eljött. Péntek reggel van, Gáborral semmi, Ádámmal "megvagyunk", továbbra is ő a "pasim". Nem igazán érzek újdonságot, szerintem anyunak nem volt abban igaza, hogy belém szeret..
Gáborral nem igazán beszéltem a napokban, viszont vele beszéltem meg a mai napot. Azóta nem mondta tutira jön-e, semmi. Ott ültem az ágyamon, három óra a koncertig, és Gábor még csak nem is hívott. Nem bírtam tovább, rá csörögtem.
-Szia.-köszönt bele.
-Szia. Akkor áll még a mai nap?-kérdeztem azonnal.
-Azt hittem már mással mész.
-Tessék?
-Semmi, mindegy. Amúgy mára már programom van.-mondta egyszerűen.
-Igen? De velem beszélted, hogy eljössz.-kezdtem ideges lenni...
-Találsz te mást helyettem..-vette félvállról az egészet.
-Nem! Nem teheted ezt! Nincs más, akivel mehetnék. Velem kell jönnöd! Így én sem mehetek, ezt akarod?-támadtam le.
-Nem akarok én semmit.
-Remek, kösz szépen. Szia.-rácsaptam a telefont, és azonnal kitört belőlem a sírás.
-Lau, mi az?-szaladt fel anyu a szobámba.
-Nem megyek!-néztem anyura.-Nem jön el velem. Más programja van.-bőgtem. A sminkemnek annyi..
-Jajj drágám, de hát úgy vártad már!-vigasztalt volna anyu.
-Igen, vártam.-töröltem le a szemem, aminek hatására tuti fekete lett az arcom.
-És milyen program? Nem tudja lemondani?
-Nem úgy hallottam, mint aki le akarja mondani, csak mert egy idétlen kis csaj koncertre akar menni.
-Akkor elmegyek én veled. Na?-vetette fel az ötletet. Végig futott az agyamon, hogy az kicsit égő lenne..De nem érdekelt, csak hogy mehessek a koncertre.
-És Sára?
-Addig átviszem a mamihoz.-mosolygott rám, majd szorosan megöleltem.
-Te vagy a legjobb.-öleltem szorosan.
-És Ádám?-kérdezte anyu, mire felszaladt a szemöldököm.
-Szerinted nem lenne tolakodás?-toltam el magamtól.
-Elvileg jártok.
-De nem igaziból.-vontam meg a vállam szomorúan.
-Gáborral azért mentél volna, mert jártok? Legyen egy baráti koncert.-mosolygott anyu.
-Nem akarsz velem jönni?
-Én legyek most a tartalék. Ha nincs senki, úgy is elmegyek veled, de gondolom te is szívesebben mennél a barátaiddal. Nem?-mosolygott anyu.
-De.-mosolyodtam el.-És kösz.-néztem rá.
-Menj, írj neki, hogy van-e kedve.-mondta, majd kiment, én meg a laptopomnak estem. Szerencsémre pont online volt Facebook-on.
"szia!"
"szia :) mizu?"
"lenne egy rettentő fontos kérdésem!"
"mond :)"
"eljönnél velem egy paramore koncertre?"
"tessék? :D"
"egy paramore koncert. ma. még három óra kb."
"háááát..:D"
"kérlek! csak úgy mehetek, ha jön velem valaki."
"és miért nem kértél meg valakit..mondjuk hamarabb.xd"
"kértem, csak más programja van.."
"ki volt az?!O.o"
"G.."
"ohh, gondoltam..mennyi a jegy? :)"
"anyu azt mondta fizeti neked."
"azt már nem! fizetem én magamnak! so..mennyi?"
"ne máár! :D fizetjük mi, te csak gyere el, pls!"
"csitt van! :D majd magamnak. vagy nem megyek!xd"
"uhh, oké, magadnak.xd"
"nalátod.xd so..mennyi?"
"majd ha jössz elmondom:3"
"osztan' akkor mennyit vigyek?!XD"
"hozz.:D"
"okké:D"
"na megyek, akkor gyere egy fél óra múlva ide. vagy felvegyünk? :)"
"ömm..lesétálok :)"
"oké. akkor sziaa. és köszi :)"
"sziaa, és én köszi :)"
" :)"
*kijelentkeztem.
-Anyuuuu!-szaladtam le a lépcsőn.
-Igen?-jött ki a konyhából.
-Megyek a koncertreeeee.-sikoltoztam.-Wáhááá!-ugrottam anyu nyakába.-köszi-köszi-kösziii!
-Éés? Ádámmal?-kérdezte mosolyogva.
-Ki mással? Maga a tökély az a gyerek, komolyan!-mondtam boldogan.
-Értem.-nevetett anyu.
-Na megyek öltözök.-mondtam, és egy puszit nyomtam anyu arcára.
Próbáltam elég csinos ruhát választani (naná, Ádámmal lesz "randin":3), de olyat, ami nem is kihívó..
Ez lett*

De a harisnya nem tetszett, így azt levettem.
-Csodaszép vagy.-mondta anyu mosolyogva, amikor leértem a lépcsőn.
-Hát..Rock koncertre megyek.-néztem végig magamon.
-Az igaz, de nem sok ez egy kicsit?-nézett anyu is végig rajtam.
-Nem hiszem.-mondtam.-Na jó..-adtam be a derekam.-Mit vegyek le?-tettem csípőre a kezemet.
-Jól van ez. Egy alkalmat kibírok.-mondta mosolyogva.-De nincs alkohol, sem pasizás, sem drog..
-Anyu!-szóltam közbe.-Dehogy lesz! Csak egy koncert, közös kép, aláírás.-mondta mosolyogva.
-Rendben van..-simította meg a hajam, amit kiengedve hagytam.-Ádám mikorra ér ide?
-Lehet már itt van.-mondtam, majd az ajtóhoz léptem, ahol éppen akkor csöngettek.
Ádám valami eszméletlenül nézett ki! *-*
Kép*

Talán kicsit túl sokáig csodáltam, de amikor feleszméltem a bámulásból, örömmel vettem tudomásul, hogy Ádám is engem csodál :)
-Gyönyörű vagy.-nézett rám mosolyogva.
-Köszönöm.-mosolyogtam kipirultan
-Tóth Ádám.-mutatkozott be Ádám, majd kezet rázott anyuval.
-Laura anyukája.-mondta anyu mosolyogva, mire felnevettem.
-Igen, anyu az vagy.-Ádám is elmosolyodott.-Elindultunk a kocsihoz, és beszálltunk. Én ültem hátulra Ádámmal, anyu meg ugye vezetett. Sára még táncon volt.

2 megjegyzés:

  1. De jó hogy nem Gáborral kell mennie, így nem lesz kellemetlen. Ádám amúgy szereti is a Paramore-t? :D xdd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, van benne valami. Nem szereti :D
      Csak Lau miatt ment :)

      Törlés