Oldalak

2013. augusztus 24., szombat

Huuu de beindultam!

Hát gyerekek egy nap lenyomni 5 részt, az nem semmi! :D
Szóval olvassatok, sok komit, mert addig nem lesz új rész, főleg ennyi után. 
Jah, és azért hoztam ma ennyit, mert Kedden gólyatáborba megyek, és csak Csütörtökön jövök haza, akkor meg már nem hiszem, hogy lenne hozzá erőm :/ Szóval addig éljétek be ezekkel :D
De lehet addig még hozok..Ha lesz jó-jó-jó-jó-jó sook komi!*-*
És nem csak az utolsóhoz, minden részhez írjatok, h tetszik-e, és ne csak annyit, hogy "Jó lett, kövit!", pls.
Mert akkor kész, bezár a bazár! :D
Örülök azoknak is, nem az, meg meg értem, hogy mind tetszik, de írjárok, hogy min változtassak, mi nem tetszik, bátran! :)
Na most megyek is akkor, mára ennyi voltam :)
Sziasztok, pussssssz♥

UI.: hivatalosan is kijelentem, hogy most jelenleg a 36.rész a kedvencem!♥
pacsi;)

8 megjegyzés:

  1. Már most várom a köviit.! *--* És nekem is az lett a kedvencem.! Pussz♥♥

    VálaszTörlés
  2. Koszii:D haat..mivel nincs meg komi addig nem lesz mondtam es most betartom a szavam:D pusssssz♥

    VálaszTörlés
  3. Nekem is az a kedvencem<3 olyan jóóóóó*---*

    VálaszTörlés
  4. Nekem is kedveenc ;)
    Gratuu! :P
    Imádoom *-*

    VálaszTörlés
  5. Nekem is, és Ádám a kedvenc szereplőm! :33 <3

    VálaszTörlés
  6. Akkor ezek szerint mindenkinek?!:D♥

    VálaszTörlés