Oldalak

2013. augusztus 21., szerda

30.rész-Ádám :)

November 06./Hétfő/

-Sziaa.-köszönt boldogan Eliza, amikor reggel kiértem hozzá a kapunkba.
-Szia.-köszöntem normálisan.
-Mi a baj?-kérdezte komolyan.
-Láttad Katalin adatlapját?-kérdeztem hirtelen.
-Nem, miért kellett volna?-kérdezett vissza.
-Igen.-bólintottam, és lehajtott fejjel elmeséltem neki, mi is a szitu.
-Uuuu.-húzta a száját.
-Hát ez van.-mondtam keserű mosollyal.
-Már nem mondom, hogy minden oké lesz.-simította meg a karom.
-Hát nem..
-Találsz jobb fiút.-mosolygott rám kedvesen, mire felnevettem.
-Gábor tökéletes.-néztem rá.
-Neked.
-Meg még ezer meg annyi lánynak a világon.-tártam szét a karom.
-Nem szuper sztár. Nem ismerik sokan.-vonta meg a vállát.
-Igaz, de láttad az ismerősei számát facebook.on? Napról napra növekszik.-mondtam hitetlenül.
-Nem nézem az adatlapját mindennap.
-Ez célzás volt?-néztem rá egy pillanatra.
-Dehogy iis!-mondta furcsán.-Na jó, most komolyan. Ne aggódj már! Lesz egy másik fiúd, aki még tökéletesebb lesz.-mosolygott rám.
-Kösz.-mondtam halvány mosollyal, majd szorosan magamhoz öleltem, mielőtt befordultunk volna sulihoz.
Éppen hogy befordultunk a sulihoz, azonnal kiszaladtam volna a világból is. Ott állt Gábor, kézen fogva vele..Katalinnal.
-Már nyilvános ezek szerint.-mondta fintorogva Eliza.-Ne állj meg.-szorította meg a karom, én meg csak a földet pásztázva mentem előre, és észre sem vettem, hogy neki mentem valakinek.
-Ohh, bocsánat.-néztem fel, és egy gyönyörű barna szempárba vesztem bele.
-Semmi gond.-mosolygott helyesen a barna hajú, barna szemű srác.
Az udvaron mindenki minket nézett (még Gábor is!!), így fogtam magam, és kezet nyújtottam.
-Kiss Laura.-mosolyogtam a helyes (komolyan!!!) srácra, aki azonnal kezet nyújtott.
-Tóth Ádám.-a fél mosolya teljesen megbabonázott, így kicsit tovább fogtam a kezét a kelleténél..Elvörösödve engedtem el, amikor végre nem csak kis csillagokat láttam..
Szerencsémre Elizának volt esze, és szinte szó szerint elrángatott onnan.
-Talán hamarabb jön az a tökéletesebb srác, mint gondoltam.-mosolygott rám, de válaszolni nem tudtam. Szinte ugyan azt az érzést éreztem magamban, mint Gábornál. Vagy ez több volt, még annál is?! Talán ő lenne a nagy Ő? Mindenesetre nekem bejön :)
(...)
Suli után azonnal hazamentem, összepakoltam a cuccom, és már siettem is táncra. Hogy ezek után, hogy tudok együtt működni Gáborral? Nem tudom..Minden estre felkészültem lelkileg, testileg, és a ruhám sem volt túl kihívó, de túl unalmas sem Cica nacit vettem fel, szürke ujjatlannal, divat szemcsivel, kék torna csukával, és felsővel. Készen álltam hát, és indulásnak eredtem. Aztán ami ott fogadott, azt már nem gondoltam volna..



Bocsi, h rövid lett, de mennem kell el itthonról. Később hozom a kövi részt ;) pussssssz♥

4 megjegyzés:

  1. VÉGRE! Csak ennyi :) Hozd hamar a kövi részt!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ma már nem tudok gépnép lenni, most is telón vagyok, de talán holnap lesz új rész:) pussssz♥

      Törlés