Oldalak

2013. augusztus 24., szombat

36.rész-KONCERT! És egyéb más...♥

Az út csendesen telt, de reméltem, hogy nem fogunk unatkozni. Hiszen egy PARAMORE KONCERTEN VAGYUNK! WÁÁÁ! *-*
-Na megyünk akkor. Szia.-mondta anyunak, amikor kiszálltunk a kocsiból.
-Rendben van.-mondta, majd adtam neki két puszit.-Jó szórakozást.
-Köszi.-mondtam, majd intettem egyet.
-Viszlát.-köszönt el Ádám is.
Megvártuk amíg anyu visszaszáll, és elhajt. Azt beszéltük otthon majd hívom, ha jöhet :)
-Akkor?-nézett rám Ádám mosolyogva.
-Hát..Még van egy óra a koncertig. Addig mit csináljunk?-néztem fel rá, mert kicsit magasabb, mint én. Én vagyok olyan 165, ő meg olyan 172-175 között lehet valahogy.Na mindegy! :D
-Ettél?-kérdezte.
-Nem igazán. Annyira izgulok, hogy huuu..-jöttem teljesen lázba.
-És most éhes vagy?-kérdezte nevetve.
-Ömm, kicsit.-húztam össze magam nevetve, majd fogtuk magunkat és beültünk egy ottani kajáldába.
-Mit kérsz?-nézett rám, amikor a pincér kijött az asztalunkhoz.
Gyorsan a menüre pillantottam, és átfutottam a lehetőségeket.
-Ömm..Egy Pepsi-t és egy sajtburgert.-mondtam.
-Akkor kettő ilyet, kösz.-mondta, majd a pincér el is ment.
-Voltál már itt?-néztem körbe, mert nem is vettem észre, hogy egy csodás helyre ültünk be.
-Nem is tudtam erről a helyről.-nézett körbe Ádám is.
(...)
Gyorsan megkajáltunk, volt még egy bő fél óránk.
-Túl gyorsan ettünk.-mondtam, amikor kiértünk a kajáldából.
-Igen, eléggé.-mondta Ádám is.
-Miért nem engedted, hogy fizessem a magamét?-néztem rá egy pillanatra, miközben elindultunk vissza a koncert felé.
-Mert lány vagy.-nézett rám.
-És?-nevettem fel.
-Engem úgy tanítottak, hogy semmit ne fizessen helyettem egy lány. A jegyet is ezért vettem magamnak.-nézett megint rám.
-Ez nem a randiknál van így?-néztem rá.
-De.-mondta mosolyogva, mire totál elvörösödtem. Jesszusom! :3-Meddig kell még az ál barátodnak lennem?-kérdezte hirtelen.
-Nem muszáj annak lenned. Már nem is szeretem Gábort.-vontam meg a vállam.
-Hogy-hogy? Gyors szerelem volt.-nevetett fel.
-Á, már tetszett egy jó ideje.-nevettem fel kínosan.-Egyszerűen megváltozott, vagy nem is tudom..Nagyon más amióta ott van neki az a Katalin.-húztam a szám.
-Értem.-bólintott.
-Meddig akarod amúgy?-néztem rá.
-Mit?
-Az "Ál járást".-lassítottam a tempómon, és a válaszra várva gyorsabb lett a szívverésem. Talán nem is akar az ál pasim lenni..Talán nem is akar itt lenni velem!
-Ameddig akarod.-nézett rám egy pillanatra.
-Akkor nem gond, ha még egy jó ideig?-húztam be a nyakam.
-Nem.-mosolyodott el.
-Oda megyünk?-mutattam egy pad felé. 
-Aha.-bólintott, majd oda mentünk, és leültünk.
-Olyan szépek a csillagok, nem?-néztem az égre.
-Nekem van ami jobban tetszik.-nézett fel ő is.
-Micsoda?-kérdeztem, mert hirtelen arra gondoltam, de amit ezután mondott, mindent megváltoztatott.
-Tudod..-nézett rám.-Még sem szeretnék tovább az ál barátod lenni.-mondta, nekem meg a torkomba ugrott a szívem.
-Mi-Miért nem?-dadogtam, és azt hittem kiszaladok a világból is.
-Több akarok lenni, mint egy ál barát.-mondta, nekem meg a szívem majd kiugrott, csak úgy kalapált odabent.-Szeretlek Lau!-nézett mélyen a szemembe, én meg elmosolyodtam, és azt hittem elbőgöm magam. Először vallottak nekem szerelmet, ráadásul az, akit én akartam. Ádám is elmosolyodott, közelebb hajolt, majd megállt, hogy lássa a reakciómat. Közelebb hajoltam én is, ő is, míg végül megcsókoltuk egymást.
IGEN! Ott ültünk, várva a Paramore koncertre, én megcsókolt! Életem egyik legszebb pillanata volt!!!
Csókunk hosszasra és szenvedélyesre sikeredett. Karomat nyaka köré fontam, ő pedig derekamat fogta körbe. 

Többször megcsókolt egymás után. :)
Sosem akartam, hogy vége legyen, de nem így történt.
-Én is szeretlek.-mondtam, még mindig elég közel hozzá, szinte a szájára leheltem a szavakat.
Ádám elmosolyodott, és még egyszer megcsókolt.
Egyszer csak észre vettem, hogy a tömeg kezd beözönleni, így el kellett engednem Ádámot.
-Megyünk?-néztem rá, és úgy éreztem ennél már nem lehetek boldogabb.
-Menjünk.-állt fel mosolyogva. Elindultunk hát, hogy láthassuk a Paramore-t, ami most már nem is nagyon érdekelt. De naná, hogy megnéztük! :)
(...)
A koncert fantasztikus volt, valami elmondhatatlan! Bár az előtte történt esemény még ezt is felülmúlta :)
Csináltam képeket is*








Autogramot nem kaptam, sem közös képet, mert mire kiértünk Ádámmal a tömegből már mentek el :(
Miután vége lett a koncertnek, Ádámmal kézen fogva (*-*)  mentünk ki. Felhívtam anyut, hogy jöhet, aztán megbeszéltük Ádámmal, hogy leülünk megint a padra. éppen indultam el, amikor Ádám visszarántott, és megcsókolt. Még a fenekembe is belemarkolt picit!:3

Már most imádom!♥
Leültünk a padra, egymással szemben. 
-Akkor már nem csak "ál" járás?-néztem rá, miközben kettőnk között egymás kezét fogtuk. Ráraktam Ádám lábaira a sajátomat, így közelebb voltam hozzá.
-Nem hiszem.-nevetett fel, majd megsimította az arcom, amitől megint előjött az a különös bizsergés.-De csak ha akarod.-nézett a szemembe.
-Akarom-e?-nevettem fel, mire Ádám is felkacagott, és szorosan magához ölelt.
-Nem gondoltam volna, hogy ez lesz életem legjobb koncertje.-mondta, mire felnevettem.
-Nem szereted a Paramore-t?-toltam el magamtól.
-Nem igazán.-húzta száját.
-Akkor miért jöttél?-kérdeztem mosolyogva.
-Mert reméltem, hogy megcsókolhatlak végre.-mondta, én meg hosszan megcsókoltam.
-És sikerült?-kérdeztem, mire felnevettünk.
-Duplán.
-Miért?
.Mert megfoghattam a fenekedet.-vigyorgott csábítóan, mire felnevettem, és egy apró csókot nyomtam a szájára, mire belepuszilt a nyakamba
-Ott jön anyud.-mondta még mindig a nyakamat puszilgatva, így nehezen vettem le a szavaiból mit is mond. 
Gyorsan felpattantunk, és egymás mellett állva vártuk, hogy elénk álljon.
-Anyunak egy szót se még.-néztem, rá, mire mosolyogva bólintott.
-Okéka.-kacsintott, amitől majd elolvadtam. De nem tehettem, mert anyu oda ért elénk.
Beszálltunk a kocsiba, megint hátulra.
-Milyen volt a koncert?-kérdezte anyu, amint elindultunk.
-Felejthetetlen.-mondtam boldogan. Ádám meg akarta fogni a kezem, de nem engedtem neki. Nem akartam, hogy anyu meglássa. Éreztem, hogy mindig picit közelebb csúszik felém, így nehezen bírtam ki, hogy ne nevessem el magam.
-Képek lettek?-kérdezte anyu mosolyogva.
-Igen, majd megmutatom.-a mondat végébe beleprüszköltem, mert Ádám elkezdte simogatni a combomat.
-Jól vagy?-nézett a visszapillantóba anyu. Szerencsére onnan nem látja a lábam.
-Igen, csak köhögtem.-próbáltam normális hangon beszélni, de nehéz, ha a melletted ülő személy olyan grimaszokat vág, hogy egyszerűen muszáj nevetned.:D
(...)
Véééégre hazaértünk!
-Ádám ne vigyünk haza?-kérdezte anyu, míg mindig a kocsiban ülve.
-Nem, köszönöm, sétálok.-mondta udvariasan.
-Rendben van.-mondta anyu, majd kiszállt, mi meg utána.-Ne maradj sokáig, mert hideg van.-mondta anyu, és már be is ment.
-Ömm..Arrébb mennénk egy picit? Mondjuk a kertbe?-kérdeztem, mire Ádám furcsán nézett rám.
-Miért?
-Mert anyum néz minket.-mondtam, mire Ádám az ablak felé nézett, és anyu tényleg ott állt, és nézett.
-Ja, oké.-mondta, majd bementünk a kertbe, és leültünk a nyugágyra, ami pont úgy van takarásban, hogy anyu ne lásson minket, csak ha elénk áll.
-Most már megfoghatom a kezed?-kérdezte édesen, de a választ már nem várta meg, azonnal a kezemért kapott. De éédes! :)
-Igen, meg.-mondtam, mire felnevettünk.
-Tudod mióta várok én erre?-emelte fel a kezünket jelezve arra, hogy járunk. De jóó! JÁRUNK! Áhh, még leírni is jó! *-*
-Mióta?-néztem a szemébe.
-Túl rég, hogy most elhiggyem..-hajtotta le a fejét.
-Mit tegyek, hogy elhidd?-néztem rá mosolyogva, mire Ádám vigyorogva nézett rám, én meg odahajoltam, és adtam neki egy hosszas csókot.-Na?-kérdeztem nevetve.
-Nem igazán.-rázta a fejét, mire óvatosan meglöktem VOLNA a vállát, de elkapta a csuklóm, és nem eresztette.
-Héé!-mondtam, mire felnevetett.
-Na mi van?-kérdezte fél szemöldökét felhúzva.
-Engedj eeel!-játszottam a kislányt.
-Kapok egy puszit?-tartotta az arcát, én meg hajoltam oda, hogy megadjam neki, amikor visszafordította a fejét, így a szájára ment. Belenevettem csókunkba, mert egyszerűen nem hittem el, hogy nem vehettem észre eddig. Hogyan?!
-Mi lesz most Gáborral?-tért át egy komoly témára.
-El van ő Katalinnal.-legyintettem.
-És ha nem? És szeret?-kérdezte aggódva.
-Én meg téged.-mondtam mosolyogva, mire Ádám és félmosolyra húzta száját.
-És ha harcolni fog érted? Engem meg kicsinál?
-Miért csinálna ki?-húztam fel a szemöldökömet.
-Mert velem vagy.
-Jajj, ne csináld már!-néztem rá.-Sose érdekeltem Gábort, és soha nem is fogom.
-Te kit nem érdekelnél?-nézett rám mosolyogva.
-Rajtad kívül senkit nem érdekelek.-néztem mélyen a szemébe.
-Honnan veszed, hogy érdekelsz?-nézett rám vigyorogva.
-Ugyan! Nekem ki ne állna ellent?-dobtam hátra a hajam.
-Mindenki kivéve én?!-nevetett fel.
-Há!-mutattam rá.-Na látod. Mondtam én.-kacsintottam rá, mire visszakacsintott.
-Szexi a kacsintásod.-bókoltam be neki.
-Sokan mondták már..-nézett a körmére, nagyképűen. Dermedten néztem rá, mire felnevetett.-Dehogy! Te vagy az első, aki ezt mondja.-mosolygott rám, mire elmosolyodtam.-És az utolsó.
-Ezt hogy érted?-néztem rá kérdőn.
-Te vagy az utolsó lány az életemben.-fejtette ki, nekem meg a torkomban dobogott a szívem, megremegett a térdem.
-Ne ígérj olyat, amit nem tartasz be.-néztem rá szomorú mosollyal.
-Ha én eldöntök valamit, a mellől nem tántorítok.-mosolygott rám.
-Ezt majd két nap múlva mond, ha szakítunk.-mondtam szomorúan.
-Vétek lenne egy ilyen gyönyörű lányt elveszítenem.-mondta, én meg már az olvadás szélén álltam, de nem lehettem naiv.
-Gyönyörű.-nevettem fel kínosan.
-Sose mondanék olyat, ami nem igaz, vagy egyszer nem váltanám valóra. Gyönyörű vagy számomra, és a csillagokat lehoznám neked, ha kérnéd. Te vagy az első olyan lány az életemben, akire nem csak barátnőként gondolok, hanem nőként, talán feleségként, és gyermekem anyjaként.-mosolyogva hallgattam, míg nem elbőgtem magam. Ádám mosolyogva magához húzott, és hosszan megcsókolt.
És ez volt a nap fénypontja :'))♥

6 megjegyzés:

  1. úristen*---* de jó rész lett<3 Ádám a legjobb:)

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég!Legjobb réész!Olyan ügyi vagy!!<3
    Hozd minél hamarabb az új részeket!!;)
    Puszi!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?! Nekem is kedvencem!:D
      Rendben, szerintem ma még hozok egy kövit :)
      Pusssssz♥

      Törlés
  3. Úristen, de édes! Istenkém, imádom! *-* <3 Nagyon ügyes vagy és á! :D

    VálaszTörlés